Plateste online cu STAR BT de la Banca Transilvania si ai 12 rate fara dobanda la orice achizitie facuta in perioada 15.4.24-20.05.24
Your product has been added on cart !
Coș de cumpărături

Coșul pentru cumpărături este gol !

Cariere

1. Căutăm un AGENT CALL CENTER cu dorință de dezvoltare, care e un foarte bun comunicator.

Candidatul nostru ideal raspunde cu DA la cerintele de mai jos:

*Ai experiența necesară minim 1 an în call center sau customer care

* Te adaptezi ușor fiecărei situații și persoane cu care discuți

* Comunici clar și eficient: le transmiți clienților și colegilor mesaje specifice și concrete

* Ești o persoană empatică: îți place să asculți și identifici rapid nevoile clienților

* Îți face plăcere să vorbești la telefon, iar acest lucru se simte

* Lucrezi eficient în echipă

* Poti sa folosesti cu usurinta un browser si Microsoft Office

Ce vei face la job:

* Comunici telefonic cu clientii (inbound și outbound), dar și prin canalele de comunicare online (WhatsApp și e-mail)

* Ești responsabil pentru preluarea și înregistrarea comenzilor telefonice, conform procedurilor de lucru interne

* Oferi informații corecte clienților cu privire la produsele noastre

* Identifici nevoile clienților, clarifici informațiile prin analizarea fiecărei situații și oferi soluții specifice sau alternative

* Îndeplinești obiectivele lunare, atât cele personale, cât și de echipă

* Creezi rapoarte periodice sau la cerere pentru management

Trimite-ne CV-ul tau pe marian@kalenda.ro iar daca ai intrebari suplimentare despre job ne poti contacta la +40 741 266 220.

Hai și tu în echipa Kalenda.ro și împreună vom aduce în casele românilor produse de calitate la prețuri avantajoase!


2. Căutăm un OPERATOR FACTURARE pentru depozitul KALENDA situat in loc. Apahida, Jud Cluj

Cerinte:

• Cunostinte de operare intr-un sistem ERP

• Cunostinte de operare in Ms. Office (Outlook, Excel, Word) si utilizarea cu usurinta a unui browser de internet

• Cunostinte in generarea AWB-urilor din platformele curierilor reprezinta un plus

• Persoana responsabila, organizata, riguroasa

• Aptitudini bune de comunicare si spirit de echipa

Descrierea job-ului:

• Emiterea de AWB-uri, facturilor si avizelor de insotire a marfii

• Pregatirea documentelor pentru livrarea comenzilor (declaratie de conformitate, certificat de garantie, procese verbale)

• Inregistrarea in casa a numerarului si evidenta registrului de casa

• Tinerea unei evidente clare a documentelor (facturi, bonuri, contracte, etc.)

Beneficii:

• Mediu de lucru placut

• Transport asigurat

• Salariu fix + tichete

• Orar luni-vineri 8:30 – 17:00

Trimite-ne CV-ul tau pe marian@kalenda.ro iar daca ai intrebari suplimentare despre job ne poti contacta la +40 741 266 220.

Hai și tu în echipa Kalenda.ro și împreună vom aduce în casele românilor produse de calitate la prețuri avantajoase!