Coșul pentru cumpărături este gol !
Livrarea Produselor/Conditii Retur
Livrarea produselor
Transport
1. Livrarile se vor efectua in termen de 2-10 zile de la plasarea comenzii (pentru produsele aflate pe stoc) si 15-90 zile lucratoare pentru produsele care nu se afla in stoc si sunt aduse special pentru clientul care a facut comanda. In cazul in care produsul nu poate fi livrat, SC Crystal Globe SRL, se obliga sa informeze Clientul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata vor fi rambursate de catre SC Crystal Globe in termen de maximum 14 zile calendaristice de la data instiintarii.
2. Livrarea catre Client a produselor achizitionate de la SC CRYSTAL GLOBE SRL, este efectuata prin intermediul curierului, prin mijloacele de transport proprii in orasele in care acestea sunt disponibile (Cluj-Napoca, Targu Mures, Oradea) sau pentru colete mari (canapele, coltare, mobilier de living, dormitoare, paturi, mese), prin bursa nationala de transport.
3. Valoarea costului de livrare este de:
- 49 lei pentru achizitii de pana la 499 lei
- 69 lei pentru achizitii cuprinse intre 500 lei si 799 lei
- 99 lei pentru achizitii cuprinse intre 800 lei si 1399 lei
- 129 lei pentru achizitii cuprinse intre 1400 lei si 1999 lei
- 149 lei pentru achizitii cuprinse intre 2000 lei si 2999 lei
- 199 lei pentru achizitii cuprinse intre 3000 lei si 3999 lei
- 249 lei pentru achizitii cuprinse intre 4000 lei si 5999 lei
- 299 lei pentru achizitii peste 6000 lei.
4. Serviciul de livrare este disponibil numai pe teritorului Romaniei!
Montaj si manipulare
1. Serviciul de livrare presupune transportul produselor pana in fata blocului/casei.
2. Manipularea acestora in locuinta (apartament sau casa) revine in sarcina clientului. Livrarea produselor se face sub forma de colete (acestea contin elementele mobilierului, schita de asamblare si accesoriile necesare asamblarii); diblurile sau holsuruburile necesare suspendarii corpurilor pe perete nu sunt inlcuse in kitul de accesorii – achizitia lor separata este in responsabilitatea clientului – modelul de holsurub si diblu necesar fiind influentat de tipul de perete din locuinta clientului (BCA, caramida, lemn, rigips, etc).
Toate servicille de livrare se fac de Luni pana Vineri.
Conditii Retur:
Clientul (persoana fizica) Crystal Globe poate returna produsele achizitionate prin comanda, in urmatoarele situatii:
- Coletele prezinta deteriorari severe
- Produsele au fost livrate gresit
- Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, aplicandu-se normele cuprinse in O.U.G. 34/2014.
Clientul este obligat sa notifice Crystal Globe intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/ sau serviciilor
Clientului care a notificat SC CRYSTAL GLOBE SRL, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre CRYSTAL GLOBE (sau unei persoane autorizate de CRYSTAL GLOBE) sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat CRYSTAL GLOBE decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. Clientul ii revine responsabilitatea de a face dovada ca a trimis produsele catre CRYSTAL GLOBE SRL, prin pastrarea documentului (awb-ul de ridicare produse) oferit de catre compania de curierat, in momentul ridicarii returului, pana la termenul legal de rambursare a sumei. Prin formularul de retur, Clientul notifica CRYSTAL GLOBE SRL de cerinta de retur, iar CRYSTAL GLOBE ridica produsele mentionate in formularul de retur si puse la dispozitie de Client in urmatoarele zile lucratoare, nedepasind cele 14 zile legale.
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la inregistrarea cererii de retur.
In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitatat de catre client, nu se ramburseaza.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client
ATENȚIE:În cazul în care produsele a căror returnare se solicită, prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție (sau factura) lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, Crystal Globe SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții noștri.
II.Conditii de returnare - PARTICULARITATI
1.Mobilier
- Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.
- Produsele care au fost comandate pe dimensiuni speciale "la comanda-pe dimensiuni cerute de client",nu de serie nu vor putea fi returnate.
- Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgențănr. 34/2014.
2.Scaune
Scaunele se pot returna in urmatoarele conditii:
- Scaunul nu trebuie sa prezinte zgarieturi,loviri sau alte defecte fizice,
3.Saltele
- Pentru returnarea saltelelor in 14 zile calendaristice acestea nu trebuie sa fie patate sau sa prezinte urme de uzura.
- Saltelele care au fost facute pe dimensiuni specificate de client "la comanda" nu pot fi returnate.
4. Canapele si Coltare
Returnarea canapelor sau coltarelor aduse la comanda pe culori personalizate se accepta doar daca produsul final nu corespunde ca orientare colt sau culoare cu ceea ce s-a comandat!