Livrarea Produselor/Conditii Retur

Livrarea produselor

Transport

1. Livrarile se vor efectua in termen de 48-72 de ore de la plasarea comenzii (pentru produsele aflate pe stoc) si 10-45 zile lucratoare pentru produsele care nu se afla in stoc si sunt aduse special pentru clientul care a facut comanda. In cazul in care produsul nu poate fi livrat, SC Crystal Globe SRL, se obliga sa informeze Clientul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata vor fi rambursate de catre SC Crystal Globe in termen de maximum 14 zile de la data instiintarii.

2. Livrarea catre Client a produselor achizitionate de la SC CRYSTAL GLOBE SRL, este efectuata prin intermediul curierului, prin mijloacele de transport proprii in orasele in care acestea sunt disponibile (Cluj Napoca, Targu Mures, Suceava) sau pentru colete mari, prin bursa nationala de transport.

3. Valoarea costului de livrare este de 39 lei pentru achizitii de pana la 800 de lei. Pentru achizitii de peste 800 lei, valoarea costului de livrare este de 99 lei!


Montaj si manipulare

1. Serviciul de livrare presupune transportul produselor pana in fata blocului/casei.

2. Manipularea acestora in locuinta (apartament sau casa) revine in sarcina clientului. Livrarea produselor se face sub forma de colete (acestea contin elementele mobilierului, schita de asamblare si accesoriile necesare asamblarii); diblurile sau holsuruburile necesare suspendarii corpurilor pe perete nu sunt inlcuse in kitul de accesorii – achizitia lor separata este in responsabilitatea clientului – modelul de holsurub si diblu necesar fiind influentat de tipul de perete din locuinta clientului (BCA, caramida, lemn, rigips, etc).

Toate servicille de livrare se fac de Luni pana Vineri.

Conditii Retur:

Clientul Crystal Globe poate returna produsele achizitionate prin comanda, in urmatoarele situatii:

  1. Coletele prezinta deteriorari severe
  2. Produsele au fost livrate gresit
  3. Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, aplicandu-se normele cuprinse in O.U.G. 34/2014.

Clientul este obligat sa notifice Crystal Globe intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile de la primirea produselor si/ sau serviciilor

Clientului care a notificat Crystal Globe despre intentia de a returna produsele ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile de la data expedierii notificarii, in caz contrar Crystal Globe considerand cererea nefondata/invalida.

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului.

In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitatat de catre client, nu se ramburseaza.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client

ATENȚIE:În cazul în care produsele a căror returnare se solicită, prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție (sau factura) lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, Crystal Globe SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții noștri.

II.Conditii de returnare - PARTICULARITATI

1.Mobilier

- Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.

- Produsele care au fost comandate pe dimensiuni speciale "la comanda-pe dimensiuni cerute de client",nu de serie nu vor putea fi returnate.

- Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgențănr. 34/2014.

2.Scaune

Scaunele se pot returna in urmatoarele conditii:

- Scaunul nu trebuie sa prezinte zgarieturi,loviri sau alte defecte fizice,

3.Saltele

- Pentru returnarea saltelelor in 14 zile acestea nu vor trebui desfacute din husa de plastic care le acopera .Saltelele pot fi probate fara a le dezambala.Saltelele ce au fost desfacute din husa nu pot fi returnate .

- Saltelele care au fost facute pe dimensiuni specificate de client "la comanda" nu pot fi returnate.

4. Canapele si Coltare

Returnarea canapelor sau coltarelor aduse la comanda pe culori personalizate se accepta doar daca produsul final nu corespunde ca orientare colt sau culoare cu ceea ce s-a comandat!