Termeni si conditii

I.Date despre compania care deţine site-ul şi operează magazinul online.

Magazinul online găzduit de site-ul web www.kalenda.ro deţinut de CRYSTAL GLOBE S.R.L. cu sediul Tarnaveni strada Şcolii nr. 14 jud. Mureş; C.U.I. RO14493936; înregitrat la Registrul Comerţului sub nr. J26/164/2002, denumită în continuare Compania

Magazinul online este operat în conformitate cu prezentul regulament, care cuprinde detaliat termenii şi condiţiile de operare care se completează cu reglementările legale aplicabile.

Prezentul Regulament este pus la dispozitie gratuit.

II.Definiţii.

Vizitator: orice persona fizică cu vârsta de peste 18 ani sau persoană juridică care navighează site-ul online al magazinului, indiferent că îşi creează sau nu un cont şi nu este considerată Client în sensul prezentului regulament.

Client: persoană fizică cu vârstă peste 18 ani, sau după caz, persoană juridică care deţine un cont pe site-ul magazinului online şi efectuează o Comandă, devenind astfel parte a contractului de vânzare-cumpărare încheiat în formă electronica care are ca obiect produse achiziţionate de pe site-ul online al magazinului.

Utilizator: cuprinde atât personele care au calitatea de vizitator cât şi pe cea de client.

Contul: conţine date cu caracter personal ale Utilizatorilor, incluzând, dar fără a se limita la: nume, prenume, adresă validă de e-mail, nr. de telefon, adresa de domiciliu şi/sau reşedinţă, cont bancar, parola cont. La crearea Contului, Utilizatorul îşi exprimă Consimţământul în vederea prelucrării datelor sale cu caracter personal, în coformitate cu termenii şi condiţiile prezentului document.

Formularul de comandă: reprezintă un document electronic care cuprinde câmpuri obligatorii şi/sau facultative care urmează a fi completate de către Utilizator în vederea plasării comenzii online. Datele cu caracter personal indicate în formularul de comandă pot coincide cu cele indicate în Cont, cu posibilitatea clientului de a opta pentru o adresă de livrare distinctă faţă de adresa de la domiciliu ori reşedinţă.

Comanda: reprezintă intenţia fermă şi irevocabilă a Clientului de a cumpăra produsele selectate.

Contract/ Contractul de Vânzare – Cumpărare în format electronic: reprezintă contractul încheiat la distanţă între Companie şi Client, având ca obiect produsele selectate în Comandă şi confirmate ulterior în orice modalitate de către Companie pentru disponibilitatea produselor şi preţul aplicabil acestora indicat pe Site şi confirmat ulterior prin e-mail de către Companie, plătit de către Client conform specificaţiilor din Termeni şi Condiţii.

Datele Clientului: înseamnă orice date cu caracter personal, precum, nume, prenume, adresă, telefon, CNP, date carte de identitate, adresă de e-mail pe care Compania le stochează în vederea achiziţionării produselor, în conformitate cu prezentul regulament.

Consimţământul: reprezintă manifestarea de voinţă a Utilizatorului, exprimată în mod voluntar, în sensul acceptării tuturor termenilor și condițiilor prezentului document inclusiv în cee ace priveşte prelucrarea datelor sale.

Newsletter: reprezintă un mijloc de informare, transmis periodic de Companie prin mijloace electronice (e-mail, sms etc), cu privire la Produsele și/sau promoțiile Companiei dintr-o anumită perioadă Utilizatorului, în măsura în care Utilizatorul optează pentru acest serviciu în mod expres, fără a conține vreun angajament al Companiei față de Client.

III.Prevederi generale

1.Prezentul regulament defineşte detaliat termenii și condițiile în care Clientul poate achiziționa produse prin intermediul site-ului www.kalenda.ro. Compania își rezervă dreptul de a modifica și actualiza unilateral termenii și condițiile prezentului regulament, chiar şi în lipsa unui acord ori a unei notificări prealabile a Clientului.

2. Navigarea pe acest Site şi utilizarea serviciilor magazinului online implică Consimţământul dat din partea Utilizatorului. Consimţământul se consideră exprimat în momentul în care Utilizatorul bifează fereastra Accept. Prin exprimarea Consimţământului, Utilizatorul declară că a citit în întregime prezentul document, că a înţeles pe deplin şi este de acord cu semnificația și conținutul termeniilor şi condiţiilor prezentului document.

3.Accesand pagina termeni si conditii puteti citi intotdeauna cea mai recenta versiune a acestor prevederi.

4. Secţiunea de contact va cuprinde datele de contact ale reprezentantului Companiei cu care Utilizatorul va putea lua contact în măsura în care are orice nelămurire, solicitare, întrebare în legătura cu termenii şi condiţiile prezentului document.

IV.Noţiuni generale referitoare la produse, imagini şi promoţii

Informatiile, respectiv imaginile/pozele produselor au caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imaginile de pe site din punct de vedere a culorii sau nuantei.

Promotiile/ofertele prezentate pe SITE sunt valabile in limita stocului disponibil. Promotiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regula mentionate. In cazul in care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt valabile in limitele stocurilor disponibile.

Promotiile afisate pe site pot fi diferite fata de cele din magazinele fizice.

Prezenta produselor pe site NU garanteaza existenta lor in stoc. Consultantii nostri vor confirma disponibilitatea pentru fiecare produs in parte.

SC Crystal Globe SRL isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informatie de pe site.

V.Continut. Proprietate intelectuală

Tot continutul, incluzand dar nelimitandu-se la imagini statice, imagini dinamice, imagini grafice, conţinut text si/sau continut multimedia prezentate pe site sunt proprietatea intelectuala exclusivă a www.kalenda.ro sau al partenerilor.

Utilizatorului îi este interzisă copierea, distribuirea, publicarea, reproducerea, alterarea, ori utilizarea conţinutului site-ului www.kalenda.ro, fără existenţa unui acord prealabil acordat în scris de către Companie. În caz de încălcare a acestei obligaţii, Utilizatorul răspunde, în mod direct, faţă de Companie pentru orice prejudiu rezultat ca urmare a încălcării prezentelor prevederi. Pentru orice reclamatii referitoare la drepturile de autor si folosi rea incorecta a informatiilor va rugam sa ne contactati la: office@kalenda.ro

Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile de mai sus.

Orice incalcarea a dreptului de autor poate fi sesizata la adresa de email: office@kalenda.ro

VI.Momentul încheierii contractul de vânzare. Transferul proprietăţii şi a riscurilor contractului.

Contractul de vânzare-cumpărare se consideră încheiat în momentul în care Clientul primeşte prin e-mail şi/sau SMS confirmarea Comenzii din partea Companiei.

Transferul dreptului de proprietate asupra produselor achiziţionate şi riscul contractual se transmite Clientului de la momentul livrării produselor, sub condiţia plăţii integrale a produselor comandate şi a taxelor de livrare.

VII.Politica de vânzare online a companiei.

Crystal Globe SRL poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului online sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.

SC Crystal Globe SRL poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.

VIII.Plasarea comenzilor

Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.

Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.

Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca SC Crystal Globe SRL poate sa il contacteze, in urmatoarele scopuri / situatii:

• Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii cu card bancar;

• Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de SC Crystal Globe, in cazul platii cu card bancar.

• Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de Client.

• Validarea de catre Client a contravalorii comenzii efectuate si incluzand in functie de situatie si alte servicii cu valoare adaugata (ex. transport, etc)

• Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.

Sc Crystal Globe SRL poate denunta automat comanda efectuata de catre Client, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:

• neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;

• invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri, in cazul platii online;

• datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte

• activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura

• fara nicio justificare.

• Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat conform 4.3.

• O comanda confirmata de catre client si de cate SC Crystal Globe SRL devine Contract la Distanta, cf. O.G. 130/2000 art. 2.

IX.Plata

SC CRYSTAL GLOBE SRL va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata, valabil numai pentru plata integrala:

1.Plata online cu cardul

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al companiei dvs, in conditii de siguranta deplina!

Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei euplatesc.ro

SC Crystal Globe SRL nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

2. Plata online cu cardul in rate cu dobanda 0% - in 8 rate prin STAR BT –

3. Plata prin transfer bancar (prin ordin de plata).

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de SC CRYSTAL GLOBE SRL, in urma confirmarii telefonice sau prin email a comenzii cu un consultant de vanzari.

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.

Intrucât unele Produse de pe Site pot fi afişate din eroare sau cu un preţ ce poate fi considerat în mod evident derizoriu, SC CRYSTAL GLOBE SRL are dreptul să anuleze eventuale comenzi lansate cu privire la acele produse, obligându-se să restituie Clientului, după caz, orice sume plătite până la acel moment, cu consecința restituirii întregii sume plătite de Cumpărător în considerarea Comenzilor anulate.

Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA. SC Crystal Globe SRL isi rezerva dreptul de a modifica pretul produselor / serviciilor fara o instiintare prealabila

Tarifele afisate pe site taiate de o linie semnifica pretul de lista, iar pretul netaiat este pretul pe care trebuie sa il plateasca Clientul pentru achizitionarea produsului/serviciului, in cazul in care sunt produse in promotie. Astfel, se evidentiaza promotia pe fiecare produs, prezentand pretul initial (taiat), respectiv pretul de promotie (de plata).

Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. SC Crystal Globe SRL nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura.

La livrare, produsul (produsele) va fi insotit de urmatoarele documente: factura fiscala, certificat de garantie, certificat de conformitate, schite de montaj.

In cazul platilor online SC Crystal Globe nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.

In cazul in care CLIENTUL intarzie din vina sa plata Bunurilor, termenul de livrare asumat de SC Crystal Globe SRL se decaleaza cu numarul de zile pana la efectuarea platii.

4. Plata Ramburs

- se poate efectua doar in cazul produselor de dimensiuni mici si medii. Pentru comenzi cu produse fragile, cu volum si greutate mare(coltare, canapele, mese,

mobilier de dormitor si living), plata se poate face doar online cu card bancar sau prin transfer bancar.

X.Livrarea produselor

Transport

1.Livrarile se vor efectua in medie in 7 zile de la plasarea comenzii(pentru produsele aflate pe stoc) si 15-60 zile pentru produsele care nu se afla in stoc si sunt aduse special pentru clientul care a facut comanda, fara a depasi termenul de 120 de zile. In cazul in care produsul nu poate fi livrat, SC Crystal Globe SRL, se obliga sa informeze Clientul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata vor fi rambursate de catre SC Crystal Globe SRL in termen de maximum 14 zile.

2.Livrarea catre Client a produselor (de dimensiuni mici si medii) achizitionate de la SC CRYSTAL GLOBE SRL, este efectuata prin intermediul firmelor de curierat Cargus sau alte firme de acest gen,prin mijloacele de transport proprii in orasele in care acestea sunt disponibile (Cluj Napoca, Targu Mures, Oradea) sau prin bursa nationala de transport, pentru produse fragile sau cu volum mare.

3.Valoarea costului de livrare este de 39 lei pentru comenzi cu valoare de pana la 800 lei, respectiv 99 lei pentru comenzi mai mari de 800 lei!

4.SC Crystal Globe SRL se obliga sa livreze bunurile catre CLIENT, care va asigura ambalarea corespunzatoare a acestora.

5.Serviciul de livrare presupune transportul produselor pana in fata blocului/casei. Manipularea acestora in locuinta (apartament sau casa) revine in sarcina clientului. Livrarea produselor se face sub forma de colete (acestea contin elemnetele mobilierului, schita de asamblare si accesoriile necesare asamblarii); diblurile sau holsuruburile necesare suspendarii corourilor pe perete nu sunt inlcuse in kitul de accesorii – achizitia lor separata este in responsabilitatea clientului – modelul de holsurub si diblu necesar fiind influentat de tipul de perete din locuinta clientului (BCA, Caramida, Lemn, Rigips etc).

6.Serviciul de livrare este disponibil numai pe teritorului Romaniei!

XI.Garantii

1. Fiecare produs comercializat de Crystal Globe SRL beneficiaza de termenul de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare, respectiv 2 ani. Fiecare produs livrat catre CLIENT va fi insotit de Certificat de Garantie si Declaratie de Conformitate

2. SC CRYSTAL GLOBE SRL declară pe proprie răspundere că produsele corespund documentaţiei de execuţie a fabricantului și standardelor românești. Materiile prime și materialele utilizate nu afectează viaţa și sănătatea consumatorului.

3. Termenul de garanţie comercială este de 24 luni pentru persoanele fizice si 6 luni pentru persoane juridice. Durata medie de utilizare este de 5 ani pentru mobilier ( dulapuri,biblioteci, bucătării, paturi, etc ) canapele cu tapiţerie din stofă sau înlocuitori de piele și 10 ani pentru saltele și canapele cu tapiţerie din piele.

4.Utilizarea produsului în alt regim de lucru decât cel casnic / de birou și în mediu de lucru normal duce la riscul apariţiei disfuncţionalităţilor sau a altor evenimente neplăcute de tip deteriorare, respectiv scoaterea din garanţie. Pentru a beneficia de garanţia acordată, aveţi obligaţia de a respecta instrucţiunile de utilizare și întreţinere și totodată instrucţiunile de montaj livrate odată cu produsul, de a asigura integritatea fizică a acestuia și a accesoriilor și de a nu permite nici un fel de intervenţii în afara personalului autorizat al SC CRYSTAL GLOBE SRL. În caz contrar, vânzătorul este exonerat de orice responsabilităţi privind remedierea gratuită a defecţiunilor survenite.

5. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., montarea incorecta ,supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul produselor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor.

6. Clientul este de acord cu faptul ca produsele din materiale naturale precum: piele, lemn masiv, furnir din lemn masiv nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si a particularitatilor aparente pe material. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.

7.Producatorul si vanzatorul sunt exonerati de obligatiile lor privind garantia, daca defectarea s-a produs din cauza nerespectarii de catre cumparator a instructiunilor de montaj, utilizare, intretinere, manipulare, transport si depozitare.

XII.Returnarea produselor

I.Returnarea produselor

Clientul Crystal Globe poate returna produsele achizitionate prin comanda, in urmatoarele situatii:

•• Coletele prezinta deteriorari severe

•• Produsele au fost livrate gresit

Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, aplicandu-se normele cuprinse in O.U.G. 34/2014.

Clientul este obligat sa notifice Crystal Globe intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/ sau serviciilor

Clientului care a notificat Crystal Globe despre intentia de a returna produsele ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice de la data expedierii notificarii, in caz contrar Crystal Globe considerand cererea nefondata/invalida.

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.

In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitatat de catre client, nu se ramburseaza.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client

II.Conditii de returnare – PARTICULARITATI

1.Mobilier

- Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.

- Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgențănr. 34/2014.

ATENȚIE:

În cazul în care produsele a căror returnare se solicită, prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție (sau factura) lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, Crystal Globe SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții noștri.

2.Scaune

Scaunele se pot returna in urmatoarele conditii:

- Scaunul nu trebuie sa prezinte zgarieturi,loviri sau alte defecte fizice.

3.Saltele

- În cazul saltelelor, supra saltelelor, pernelor și huselor de protecție din motive de igienă acestea trebuie returnate sigilate conform Art. 16 lit. e) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

- Saltelele care au fost facute pe dimensiuni specificate de client "la comanda" nu pot fi returnate.

4. Canapele si Coltare

Returnarea canapelor sau coltarelor aduse la comanda pe culori personalizate se accepta doar daca produsul final nu corespunde ca orientare colt sau culoare cu ceea ce s-a comandat!

XIII.Reclamatii

Legislatia prevede un termen de 15 zile calendaristice pentru rezolvarea unei reclamatii! Pentru ca produsele comercializate de kalenda.ro sunt fabricate in afara tarii, cumparatorul va fi instiintat si accepta prin prezenta ca termenul de rezolvare a reclamatiei va fi comunicat in scris la primirea reclamatiei de catre Vanzator/Furnizor.

Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mailsau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu Blaga Cosmina la adresa reclamatii@kalenda.ro!

XIV.Excluderea răspunderii.

Răspunderea Companiei se angajează doar în eventualitatea încălcării cu intenție sau din neglijență gravă a Termenilor și Condițiilor prezentului regulament. În toate cazurile, răspunderea față de Client pentru orice pierdere ori pagubă care se produce în legătură cu o comandă este limitată la prețul total al respectivei comenzi.

În măsura în care din pricina unei erori, preţul unui produs a fost introdus în mod greşit pe site-ul magazinului, Compania nu se obligă să furnizeze produsele selectate la un preţ greşit. În acest caz, Companiei îi revine obligaţia de a informa Clientul de îndată şi în toate cazurile anterior trimiterii e-mailului şi/sau SMS de confirmare.

Compania nu răspunde pentru eventuale pretenţii care ar putea decurge ca urmare a informaţiilor eronate, inexacte sau incomplete, nereale furnizate de Utilizator.

Toate informaţiile folosite pentru descrierea produselor disponibile pe site-ul care găzduieşte magazinul online (incluzând, dar fără a se limta la, imagini, prezentari) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Compania, acestea fiind utilizate exclusiv în scop informativ şi cu titlu de prezentare.

XV.Protectia datelor cu caracter personal

Prin înregistrarea în cont, Utilizatorul înțelege să pună la dispoziția Operatorului magazinului datele sale personale necesare în vederea realizării și finalizării cu succes a procesului de achiziționare a produselor din magazin. Datele personale vor fi utilizate pentru a identifica Utilizatorul, pentru a oferi acces la diferitele produse şi servicii disponibile.

Utilizatorul garanteză că datele personale furnizate sunt adevărate şi exacte şi este de acord să raporteze în timp util orice schimbare, modificare, actualizare a datelor cu caracter personal.

Compania se obligă să respecte confidenţialitatea informaţiilor furnizate de Utilizator şi se obligă să nu divulge, furnizeze, comunice aceste informaţii unor terţe persoane, cu excepţia partenerilor de serviciu ai Companiei, cărora transmiterea datelor este necesară în vederea finalizării procesului de comandă (printre care, serviciului postal, serviciului de curierat).

Compania a implementat GDPR astfel cum reiese din Politica de confidenţailitate pe care o puteţi accesa la următorul link. Prin accesarea serviciilor magazinului on-line Utilizatorul îşi dă consimţământul expres pentru prelucrarea datelor sale conform Politicii şi în scopul executării Contractului.

Compania se asigură că şi proprii angajaţi respectă confidenţialitatea informaţiilor furnizate de Client.

SC Crystal Globe SRL este inscrisa in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal nr de inregistrare 0005974.

Intreaga politica de confidentialitate se poate consulta aici.

XVI.Comunicarea

Utilizatorul declară că este de acord cu modalitatea de comunicare prin care Compania îşi derulează operaţiunile comerciale, respectiv telefonic şi prin e-mail.

Orice convorbire verbală nu va produce efecte atâta timp cât nu este confirmată într-o modalitate scrisă.

XVII.Forţa majoră.

Niciuna dintre părţile contractului de vânzare-cumpărare nu răspunde de neîndeplinirea obligaţiilor care decurg din prezentul regulament dacă neexecutarea este datorată unui caz de forţă majoră astfel cum acesta este definit în art. 1351 alin. (2) Cod. civ, cu obligaţia de a notifica cealaltă parte în orice modalitate, în cel mult 5 zile de la producerea evenimentului.

XVIII.Litigii

Eventualele litigii între Companie şi Utilizator care decurg din nerespectarea prezentului regulament vor fi rezolvate pe cale amiabilă între părţi.

În cazul în care soluţionarea eventualelor litgii nu este posibilă pe cale amiabilă, se va recurge la concursul instanţelor de judecată de la sediul Companiei.

XIX.Legea aplicabilă

Prezentul regulament este supus legislaţiei române în vigoare.

XX.Clauze finale

În cazul în care o prevedere a prezentului regulament este nulă, anulabilă ori este lovită de o altă cauză de ineficacitate, aceasta nu va fi afectată validitatea şi aplicabilitatea celorlalţi termeni şi condiţii.