Termeni si conditii

INTRODUCERE

Utilizarea site-ului www.kalenda.ro implica acceptarea prezentilor termeni si conditii. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor. De asemenea www.kalenda.ro isi rezerva dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare. Accesand pagina termeni si conditii puteti citi intotdeauna cea mai recenta versiune a acestor prevederi.

  • I.NOTIUNI GENERALE

- Informatiile, respectiv imaginile/pozele produselor au caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imaginile de pe site din punct de vedere a culorii sau nuantei.

- Promotiile/ofertele prezentate pe SITE sunt valabile in limita stocului disponibil. Promotiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regula mentionate. In cazul in care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt valabile in limitele stocurilor disponibile.

- Promotiile afisate pe site pot fi diferite fata de cele din magazinele fizice.

- Prezenta produselor pe site NU garanteaza existenta lor in stoc. Consultantii nostri vor confirma disponibilitatea pentru fiecare produs in parte.

- SC Crystal Globe SRL isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informatie de pe site fara nici o anuntare prealabila.,

II. Continut

1.Tot continutul, incluzand dar nelimitandu-se la imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe site sunt proprietatea intelectuala a www.kalenda.ro sau al unor parteneri.

2. Folosirea fara acordul www.kalenda.ro oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Se permite folosirea site-ului kalenda.ro numai in limitele metionate in prezentul document. Pentru orice reclamatii referitoare la drepturile de autor si folosirea incorecta a informatiilor va rugam sa ne contactati la:office@kalenda.ro

3. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile de mai sus.

  • III.POLITICA DE VANZARE ONLINE

- SC. Crystal Globe SRL poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

- Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului online sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.

- SC Crystal Globe SRL poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.

- Intrucât unele Produse de pe Site pot fi afişate din eroare sau cu un preţ ce poate fi considerat în mod evident derizoriu, SC CRYSTAL GLOBE SRL are dreptul să anuleze eventuale comenzi lansate cu privire la acele produse, obligându-se să restituie Clientului, după caz, orice sume plătite până la acel moment, cu consecința restituirii întregii sume plătite de Cumpărător în considerarea Comenzilor anulate.

- Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA. SC Crystal Globe SRL isi rezerva dreptul de a modifica pretul produselor / serviciilor fara o instiintare prealabila

- Tarifele afisate pe site taiate de o linie semnifica pretul de lista, iar pretul netaiat este pretul pe care trebuie sa il plateasca Clientul pentru achizitionarea produsului/serviciului, in cazul in care sunt produse in promotie. Astfel, se evidentiaza promotia pe fiecare produs, prezentand pretul initial (taiat), respectiv pretul de promotie (de plata).

- Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. SC Crystal Globe SRL nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura.

- La livrare, produsul (produsele) va fi insotit de urmatoarele documente: factura fiscala, certificat de garantie, certificat de conformitate, schite de montaj.

- In cazul platilor online SC Crystal Globe nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.

- In cazul in care CLIENTUL intarzie din vina sa plata Bunurilor, termenul de livrare asumat de SC Crystal Globe SRL se decaleaza cu numarul de zile pana la efectuarea platii.

IV.Comenzi Online

1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.

2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.

3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca SC Crystal Globe SRL poate sa il contacteze, in urmatoarele scopuri / situatii:

3.1. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii cu card bancar;

3.2. Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de SC Crystal Globe, in cazul platii cu card bancar.

3.3. Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de Client.

3.4. Validarea de catre Client a contravalorii comenzii efectuate si incluzand in functie de situatie si alte servicii cu valoare adaugata (ex. transport, etc)

3.5. Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.

4. Sc Crystal Globe SRL poate denunta automat comanda efectuata de catre Client, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:

4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;

4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri, in cazul platii online;

4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte

4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura

4.5. fara nicio justificare.

4.6. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat conform 4.3.

4.7. O comanda confirmata de catre client si de cate SC Crystal Globe SRL devine Contract la Distanta, cf. O.G. 130/2000 art. 2.

V. PLATA

SC CRYSTAL GLOBE SRL va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata, valabil numai pentru plata integrala:

1.Plata online cu cardul -

- Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al companiei dvs, in conditii de siguranta deplina!

- Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

- Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.

- Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei euplatesc.ro

- SC Crystal Globe SRL nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

2. Plata online cu cardul in rate cu dobanda 0% - in 12 rate prin STAR BT -

3. Plata prin transfer bancar (prin ordin de plata).

- Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de SC CRYSTAL GLOBE SRL, in urma confirmarii telefonice sau prin email a comenzii cu un consultant de vanzari.

- Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.

4. Plata Ramburs

- se poate efectua doar in cazul produselor din stoc de dimensiuni mici si medii. Pentru comenzi si produse cu volum mare, clientul va fi contactat in maxim 24h pentru emiterea unei proforme de avans. Avansul reprezinta 40% din valorea produselor comandate. Restul de 60%,va fi achitat prin transfer bancar, dupa ce comanda va sosi in depozitele SC CRYSTAL GLOBE SRL .

  • VI.Livrarea produselor

Transport

  • 1. Livrarile se vor efectua in medie in 7 zile de la plasarea comenzii(pentru produsele aflate pe stoc) si 10-45 zile pentru produsele care nu se afla in stoc si sunt aduse special pentru clientul care a facut comanda, fara a depasi termenul de 90 de zile. In cazul in care produsul nu poate fi livrat, SC Crystal Globe SRL, se obliga sa informeze Clientul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata vor fi rambursate de catre SC Crystal Globe SRL in termen de maximum 14 zile.
  • 2. Livrarea catre Client a produselor achizitionate de la SC CRYSTAL GLOBE SRL, este efectuata prin intermediul firmelor de curierat Cargus sau XCurier, prin mijloacele de transport proprii in orasele in care acestea sunt disponibile (Cluj Napoca, Targu Mures, Suceava) sau prin bursa nationala de transport, pentru produse cu volum mare.
  • 3. Valoarea costului de livrare este de 39 lei pentru comenzi cu valoare de pana la 800 lei, respectiv 99 lei pentru comenzi mai mari de 800 lei!
  • 4. SC Crystal Globe SRL se obliga sa livreze bunurile catre CLIENT, care va asigura ambalarea corespunzatoare a acestora.
  • 5. Serviciul de livrare presupune transportul produselor pana in fata blocului/casei. Manipularea acestora in locuinta (apartament sau casa) revine in sarcina clientului. Livrarea produselor se face sub forma de colete (acestea contin elemnetele mobilierului, schita de asamblare si accesoriile necesare asamblarii); diblurile sau holsuruburile necesare suspendarii corourilor pe perete nu sunt inlcuse in kitul de accesorii – achizitia lor separata este in responsabilitatea clientului – modelul de holsurub si diblu necesar fiind influentat de tipul de perete din locuinta clientului (BCA, Caramida, Lemn, Rigips etc).
  • VII.Garantii

1. Fiecare produs comercializat de Crystal Globe SRL beneficiaza de termenul de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare, respectiv 2 ani. Fiecare produs livrat catre CLIENT va fi insotit de Certificat de Garantie si Declaratie de Conformitate

2. SC CRYSTAL GLOBE SRL declară pe proprie răspundere că produsele corespund documentaţiei de execuţie a fabricantului și standardelor românești. Materiile prime și materialele utilizate nu afectează viaţa și sănătatea consumatorului.

3. Termenul de garanţie comercială este de 24 luni. Durata medie de utilizare este de 5 ani pentru mobilier ( dulapuri,biblioteci, bucătării, paturi, etc ) canapele cu tapiţerie din stofă sau înlocuitori de piele și 10 ani pentru saltele și canapele cu tapiţerie din piele.

4.Utilizarea produsului în alt regim de lucru decât cel casnic / de birou și în mediu de lucru normal duce la riscul apariţiei disfuncţionalităţilor sau a altor evenimente neplăcute de tip deteriorare, respectiv scoaterea din garanţie. Pentru a beneficia de garanţia acordată, aveţi obligaţia de a respecta instrucţiunile de utilizare și întreţinere și totodată instrucţiunile de montaj livrate odată cu produsul, de a asigura integritatea fizică a acestuia și a accesoriilor și de a nu permite nici un fel de intervenţii în afara personalului autorizat al SC CRYSTAL GLOBE SRL. În caz contrar, vânzătorul este exonerat de orice responsabilităţi privind remedierea gratuită a defecţiunilor survenite.

5. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., montarea incorecta ,supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul produselor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor.

6. Clientul este de acord cu faptul ca produsele din materiale naturale precum: piele, lemn masiv, furnir din lemn masiv nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si a particularitatilor aparente pe material. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.

7.Producatorul si vanzatorul sunt exonerati de obligatiile lor privind garantia, daca defectarea s-a produs din cauza nerespectarii de catre cumparator a instructiunilor de montaj, utilizare, intretinere, manipulare, transport si depozitare.

VIII. Returnarea produselor

I.Returnarea produselor

Clientul Crystal Globe poate returna produsele achizitionate prin comanda, in urmatoarele situatii:
  1. Coletele prezinta deteriorari severe
  2. Produsele au fost livrate gresit
  3. Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, aplicandu-se normele cuprinse in O.U.G. 34/2014.

Clientul este obligat sa notifice Crystal Globe intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile de la primirea produselor si/ sau serviciilor

Clientului care a notificat Crystal Globe despre intentia de a returna produsele ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile de la data expedierii notificarii, in caz contrar Crystal Globe considerand cererea nefondata/invalida.

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului.

In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitatat de catre client, nu se ramburseaza.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client

II.Conditii de returnare - PARTICULARITATI

1.Mobilier

- Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.

- Produsele care au fost comandate pe dimensiuni speciale "la comanda-pe dimensiuni cerute de client",nu de serie nu vor putea fi returnate.

- Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgențănr. 34/2014.

ATENȚIE:

În cazul în care produsele a căror returnare se solicită, prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție (sau factura) lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, Crystal Globe SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții noștri.

2.Scaune

Scaunele se pot returna in urmatoarele conditii:

- Scaunul nu trebuie sa prezinte zgarieturi,loviri sau alte defecte fizice,

3.Saltele

- Pentru returnarea saltelelor in 14 zile acestea nu vor trebui desfacute din husa de plastic care le acopera .Saltelele pot fi probate fara a le dezambala.Saltelele ce au fost desfacute din husa nu pot fi returnate .

- Saltelele care au fost facute pe dimensiuni specificate de client "la comanda" nu pot fi returnate.

4. Canapele si Coltare

Returnarea canapelor sau coltarelor aduse la comanda pe culori personalizate se accepta doar daca produsul final nu corespunde ca orientare colt sau culoare cu ceea ce s-a comandat!

IX. Reclamatii

Legislatia prevede un termen de 15 zile calendaristice pentru rezolvarea unei reclamatii! Pentru ca produsele comercializate de kalenda.ro sunt fabricate in afara tarii, cumparatorul va fi instiintat si accepta prin prezenta ca termenul de rezolvare a reclamatiei va fi comunicat in scris la primirea reclamatiei de catre Vanzator/Furnizor!

XII. Politica de confidentialitate

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr.506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Crystal Globe , avand codul unic de inregistrare nr. RO14493936, numar de ordine in registrul comertului J26/164/2002, telefon 0365410570, are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

Datele dumneavoastra personale vor fi folosite de Crystal Globe SRL, numai in scopul declarat al acestui site si sau pentru:

- validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;

- rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;

- pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;

- contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;

- contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;

- scopuri de marketing

- scopuri statistice.

SC Crystal Globe SRL este inscrisa in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal nr de inregistrare 0005974.

Orice informatie furnizata de dumneavoastra va fi considerata si va reprezenta consimtamintul dumneavoastra expres ca datele dumneavoastra personale sa fie folosite de Crystal Globe in conformitate cu scopurile mentionate.